fredag 30. januar 2015

Velkommen

Hei og velkommen til min nye blogg. Har tidligere hatt flere blogger om både ungene og håndarbeid. Denne bloggen tenkte jeg å ha mest fokus på håndarbeid, og da strikking som er det jeg gjør mest av.


Nå har jeg, som hele resten av strikkeverden startet på "Nancy-kofta". De som kjenner meg vet at jeg ikke vil ha noe som "alle andre har", og Nancykofta har jo alle andre. Så da var jeg nødt til å velge farger jeg ikke har sett tidligere på denne koften. Var på Snarby i Tromsø og kjøpte garn da de hadde 25% på alt av garn, og følte jeg kunne investere i Sandnes Mini alpakka, som oppskriften sier man skal bruke. Bruker sjeldent originalt garn til prosjektene mine, men nå ble det det da. Bunnfargen er lilla nr 5244, møsterfargene er rød nr 4372, gul nr 2005 og mørkere lilla nr 4855. Foreløpig ser det ut som den blir veldig knæsj, men kjører på og håper det blir som jeg har tenkt til slutt. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar