mandag 23. mars 2015

Klippe klippe klippe

SÅNN nå er Nancyen til Mina endelig ferdig. Måtte sitte oppe til kl. tolv i går kveld for å få sydd på båndet på og hengt den til tørk. Den var nesten helt tørr i måttest, så da måtte hun jo få lov å bruke den på skolen :) Bare litt våt på ene armen. Veldig kjekt å ha tørkeskap når man må hurtigtørke et håndvasket strikkeplagg.
Kofta lukter dessverre fortsatt veldig fjøs, trodde det skulle forsvinne helt i vask, men den må kanskje gjennom maskinen en gang, Peer Gynt skal vel tåle maskinvask 30 grader nå. Ja, ikke for det, vasker vel egentlig all ull i maskinen, men fint å kunne være på den sikre siden før man putter et håndstrikket plagg i maskinen.


Brukte ett nøste av hver av mønsterfargene og jeg mener jeg brukte 6 nøster av hovedfargen. Fikk levert tilbake det jeg ikke brukte, det ble byttet inn i enda med Peer Gynt til en Fanakofte til meg i maisgul og grå. Bilder kommer senere.


Her er den uvaska/udampa kofta uten ungen inni! Får se om jeg får tatt bilde av den med bruker senere!

Ja, forresten, ho har valgt knappene selv... 


Ha en fin mandag!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar