mandag 12. oktober 2015

Ullbukse

Selv om jeg ikke har blogget i det siste, har det blitt en del strikking.


Har kost meg med strikkebøker som Klompelompe og Eventyrvotter, og er nå klar for  strikkehøsten/vinteren. Eneste jeg mangler er tid, til å strikke alt som er fint i disse bøkene. I tillegg så venter jeg spent på Kofteboken 2, den MÅ inn i boksamlingen!!


Var på strikkefestival i Tromsø i helga- Jeg hadde ikke tid til å delta på arrangementetne, men fikk sett på utstillingen fra Eventyvotter, samt kjøpt litt garn. Det ble 10 hesper med div. farger av Huldra fra ull.no. Gleder meg til å prøve det garnet, må bare finne ut hva jeg skal strikke først. Heklkekroken var også så greie og ha festivaltilbud, der ble det 5 nøster med Sterk som var satt ned med 50%! Kred til de for å følge opp et slikt arrangement. Snarby hadde ikke noen tilbud....Merker at jeg liker Heklekroken bedre og bedre i denne byen...



Her er en ullbukse jeg nettopp har strikket til mitt grandtantebarn på 1,5 år. Har brukt Karisma fra garnlager, strikket str 2 år.


Oppskrift finner du Ullbukse. Veldig fin oppskrift.













Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar