tirsdag 3. februar 2015

Leggvarmere

Hei alle sammen!!!


I går sa jeg at jeg skulle vise frem leggvarmerne jeg strikker på. Måtte på et møte i går kveld så fikk ikke så mye strikketid som forventet, men kom et lite stykke på vei hvertfall. Dette er et skikkelig restegarnsprosjekt. Var usikker på om jeg skulle følge mønsterbordene på genseren, og ikke minst at hovedfargen skulle være blå, men fant tu at den gule er litt kul, og jeg hadde mye mer gult igjen enn blå, så da ble det gult som hovedfarge. Kanskje det blir kult med blå genser, en tights og gule leggvarmere? I alle fall når man er 7 år. Den gule fargen er feil på bildene, den er sånn her
:
                        2015





Får helt sikkert enda mer Sisu igjen etter prosjekt leggvarmere, men da kan jeg jo strikke sokker eller kanskje votter. Kjøpte det nye heftet til Sandnes som heter "Sokker og Votter", der var det mange fine oppskrifter jeg kunne tenke meg og strikke.
 Nr. 25dNr. 32Nr. 7

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar